Sijil penghomologan untuk keluaran cakera brek Brembo Max dan Brembo Xtra

Sebelum anda membeli produk Brembo, pastikan produk itu serasi dengan kereta anda, anda perlukan sijil penghomologan untuk menggunakan cakera brek Brembo Max dan Brembo Xtra pada kenderaan anda.
 
Cakera brek Brembo Max dan Brembo Xtra mempunyai ciri khas untuk meningkatkan prestasi, dengan lubang alur bagi cakera Max dan lubang bergerudi silangpada cakera Xtra. Memandangkan cakera itu berbeza dari segi mekanikal dan penampilannya daripada komponen sistem pembrekan asli, anda perlu memuat turun sijil penghomologan ECE R 90 yang sesuai untuk menggunakannya pada kereta anda. Untuk cakera Brembo Max, jika sijil ECE R 90 tertentu untuk kereta anda belum lagi tersedia, semak sama ada sijil penghomologan ABE KBA tersedia dan sama ada kereta anda disertakan.
 
Muat turun sijil ECE R90 dan ABE KBA dari helaian data produk untuk produk yang anda mahu beli, selepas menggunakan penapis “Kod alat” dalam bar carian untuk mencari produk tersebut. Untuk mendapatkan maklumat lanjut

Anda perlu memilih produk yang betul untuk kereta anda untuk sistem pembrekan anda untuk berfungsi dengan betul. Sila pastikan anda memilih kod alat yang betul.
 
Cakera julat sukan Brembo: perbandingan antara cakera Brembo Max dan cakera Brembo Xtra

Ada apa-apa yang lain anda ingin bertanya?

Hubungi pasukan sokongan teknikal Brembo. Juruteknik kami akan menghubungi anda dengan secepat mungkin!
Kembali ke indeks
Cara memilih produk yang betul
Baca artikel seterusnya
Saya tidak dapat mencari apa-apa alat ganti untuk motosikal saya. Di manakah boleh saya mencarinya?
Dasar Privasi">