Brembo Menampilkan Barisan Produk Selepas Pasaran di Automechanika Frankfurt 2022

Essential, Prime, Beyond dan Xtra, empat kluster produk selepas pasaran untuk keperluan semua kenderaan dan pengguna
 
Portfolio produk Brembo adalah hasil penyelidikan dan inovasi berterusan selama bertahun-tahun dalam teknologi brek. Brembo sentiasa membangunkan penyelesaian terkini yang inovatif yang bertindak balas terbaik terhadap evolusi kenderaan moden untuk memenuhi cabaran baharu dan keperluan mobiliti semasa. Ini juga dicerminkan dalam pengembangan berterusan barisan produk penggantinya.
 
Produk dalam setiap rangkaian berkongsi ciri yang serupa, dari segi penggunaan akhir penyelesaian dan kedudukan pasaran, dan bertindak balas kepada keperluan khusus pelanggan dan kenderaan.
Brembo Essential
Brembo Essential
Brembo Essential ialah rangkaian sempurna untuk pendekatan pertama kepada peluang yang ditawarkan oleh penyelesaian penggantian. Rangkaian ini direka dengan kandungan teknikal Brembo yang sudah merangkumi sikap syarikat untuk berusaha untuk kualiti merentas semua produknya Rangkaian termasuk dram brek, kasut, komponen hidraulik dan kaliper yang dikilang semula.
Brembo Prime
Brembo Prime
Brembo Prime adalah barisan premium yang dibuat khusus untuk pemandu yang mencari kesesuaian terbaik untuk kereta, kenderaan komersial dan trak mereka. Jurutera Brembo membangunkan rangkaian gantian ini untuk memenuhi spesifikasi model kenderaan dan meningkatkan ciri-cirinya melalui piawaian teknikal dan kualiti yang tinggi. Keluarga Brembo Prime terdiri daripada cakera brek, pad brek, kaliper, cecair brek dan aksesori brek.
 
Brembo Beyond
Brembo Beyond
Brembo Beyond menerima misi syarikat untuk menjadi penyedia penyelesaian, menambah baik dinamik pemanduan kenderaan dan melaksanakan konsep mobiliti baharu, dengan tumpuan khusus pada penyelesaian yang mampan. Keluarga produk ini termasuk Brembo Beyond EV Kit, rangkaian cakera bersalut khas dan pad inovatif khusus untuk kenderaan elektrik, dan Konsep Kit Greenance yang menggabungkan kesan alam sekitar yang lebih rendah dengan prestasi tinggi.
Brembo Xtra
Brembo Xtra
Brembo Xtra ialah pilihan ideal untuk peminat permotoran yang mencari elemen penyesuaian untuk kereta mereka dan kualiti unggul, kebolehpercayaan dan ciri prestasi tipikal semua produk Brembo. Atas sebab-sebab ini dan banyak lagi, rangkaian Xtra dikenali sebagai barisan sejuk dalam segmen pasaran selepas itu. Xtra termasuk cakera brek gerudi silang dan berslot, pad brek dan kaliper aluminium Gaya-X baharu.
 
 
Setiap kelompok produk menghimpunkan produk gantian Brembo dengan ciri-ciri yang sama dari segi penggunaan akhir dan kedudukan pasaran. Matlamatnya adalah untuk menyokong pelanggan Brembo dan membimbing mereka dalam pilihan mereka dengan menjawab keperluan khusus mereka dan bertindak balas kepada pelbagai keperluan dunia selepas pasaran yang sentiasa berubah.
 
Empat rangkaian produk Brembo Aftermarket: Essential, Prime, Beyond dan Xtra

Ada apa-apa yang lain anda ingin bertanya?

Hubungi pasukan sokongan teknikal Brembo. Juruteknik kami akan menghubungi anda dengan secepat mungkin!
Kembali ke indeks
Wawasan
Baca artikel seterusnya
Brek masa depan: Sejarah ringkas kereta
Dasar Privasi">